Lead generálás mesterfokon: biztosítjuk Neked az érdeklődőket!

A lead generálás alapszabálya, hogy előbb minél több érdeklődőt kell gyűjteni a termék vagy a szolgáltatás köré, hogy sikeres legyen az értékesítés. Ehhez úgy kell ismerned a célpiacot, mint a tenyeredet, és meg kell találnod azokat a díjmentes ajándékokat (csalitermékeket), amelyekkel ráállíthatod az érdeklődőket az eladás futószalagjára.

Hogyan segít a lead generálásban a TimeTeam?

Piackutatási szolgáltatásunk nem öncélú adatgyűjtés, hanem az érdeklődők biztosítása érdekében zajlik. A gondosan megtervezett, telefonos piackutatási akció után ugyanis egy olyan értékes címlista áll össze, amely lehetővé teszi, hogy célzottan keresd meg a rajta szereplő kontaktokat az ajánlatoddal. Ráadásul az ingyenes kipróbálási lehetőség vagy tudásanyag is sokkal precízebben alakítható ki abban az esetben, ha az érdeklődők igényei az előzetes beszélgetés nyomán már ismertek.

Ennek alapján az általad kínált megoldások oly módon finomíthatók, hogy még inkább megfeleljenek a leendő ügyfelek valós kívánalmainak. A kínálatnak ez az ügyfél problémáira történő szabása a piaci pozicionálás, amely nélkül az értékesítés bizonytalan kimenetelű szerencsejáték marad.

Ha a piackutatási szolgáltatásunk eredményeként már kialakult a „hideg adatbázisod” (amely értékes elemeket és veszett ügynek tekinthető kontaktokat is tartalmaz), akkor ebből kiindulva fel tudjuk keresni a potenciális érdeklődőket, és fel tudjuk kelteni az igényt pontosan a Te terméked vagy szolgáltatásod iránt. Ugyanez érvényes arra az esetre is, ha már rendelkezel egy adatbázissal, amelynek még nem értékesítettél: a „nyersanyagként”, kiindulópontként szolgáló lista a fizetőképes, valódi ügyfelek igazi kincsesbányájává tehető.

Telefonos értékesítőink munkájának értékes végterméke az, hogy leadeket, érdekődőket szállítanak Neked Google Spreadsheeten vagy MiniCRM-en keresztül. Fontos azonban, hogy ezek még nem mind „kvalifikált leadek”, akiket csupán egy-két lépés választ el a vásárlástól, hanem további munkát, kapcsolatfelvételt igényelnek, hogy továbbjöjjenek a rendelés leadása felé. Mindenképpen fontos azonban, hogy a hosszabb vagy rövidebb értékesítési folyamat így induljon el, a leadek generálásával. Sőt, valójában nincs is más reális kiindulópont, ahonnan az értékesítési ciklus beindítható. Ne hagyd hát, hogy a termékeid tovább heverjenek raktáron, vagy a szolgáltatói kapacitásod kihasználatlanul maradjon! Kérd Time Team lead generálási szolgáltatását!

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Google kép

Hozzászólhat a Google felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Kapcsolódás: %s

%d blogger ezt szereti: